Monday, September 6, 2010

Huh!!


Ko gile ke?? dia bukan hak kau lar..dia dah ade orang yang dia sayang..ko ni nape?? ko x sedar2 lagi ke?? yg sebenarnye kau nie x lyk pn dgn dia..bukan kau yang dia syg..bukan kau yang dia cinta..nape kau nie degil sgt ha??Kau nak sakitkan diri kau lagi ke?? kan kau ade perinsip sendiri yang kau xkan hancurkan kebahagiaan orang lain?? tu bukan cara kau...Please stop believing that something is not there..U are fooling urself right now menunggu sesuatu yang blum pasti jd milik kau..U have to face the reality that he is not yours..Kau sanggup ke bahagia dalam kesedihan orang lain?? Cukup lar setakat ini..jgn lar kau terus2 sakiti diri aku...Tersiksa rasanya perasaan nie bila dipermainkan...Biarlar dia pergi dgn kebahagiaan dia..bukan dgn bersama kau..Redha kan lar semua nie..Maafkan aku..aku tak sanggup terus2 sakit begini..Aku doakan kebahagiaan kalian..aku juga harap begitu..Mungkin sudah takdir kita..berjumpa untuk berpisah.....

No comments:

Post a Comment