Friday, June 24, 2011

aku dan cita2..


Syukur Alhamdullillah..skrg aku dh digelar SRN atau name pjgnye staff registered nurse..heheh..Pergh..akhirnya tercapai gak cita2 aku yg aku idamkan sejak dibangku skolah lg..Lagi2 aku ditempatkan di 'labour room'.bidang yg aku mmg sukeee sgt.smbut baby lr kjenyer..smpaikan aku cm dah nak termuntah tgk baby bnyak sgt.tgn pn dh nek lenguh pgg baby.tp bile keje sume settle leganya hati..kwn2 baru sume okay.sume bnyak mengajar.aku skang ngah blajar VE ( vaginal examination)..pe lg..godok2 lr org punye..hehhe..ARM pn ngah bljar gak..still blajar..doktor cm biase lr still x percaya sgt ngan bdk2 junior.tp aku akan cube buktikan yg aku pn blh wat..InsyaAllah..kalo ade rezeki amek post basic mid wife..naek taraf skit.gaji pn masyuk..n aku pn kalo kje bkn pk sgt sal duit.tp aku ikhlas bantu pt.nurse kan 1 krja yg murni..ehhehe..sape kawen ngan nurse..untung woii...bnyak paedahnye..kikiki..(masuk bakul angkat sndr) okaylar..nnt aku post agy sal kerjaya lak k..
_daaaa...._

No comments:

Post a Comment